Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tuto epizodu jsem připravil exkluzivně pro mé předplatitele. Mezi nimi jsou majitelé firem, freelanceři, manažeři a spousta dalších. Vzdělávejte se s nimi. Stojí to pár stovek a Vy získáte spoustu cenné insipirace.
nebo se přihlaste
Na trh práce vstupuje mladá generace. Přináší s sebou naprosto odlišné požadavky a jiná očekávání od firem, než jaké měly generace před ní. Populární influencer a marketér Jonáš Čumrik (známý i jako Johny Machette) radí, jak to při hledání zaměstnanců zohlednit a přivést si do firmy ty nejlepší talenty.
Inzerce | Chci tu být také
Víte o tom, že se z té generace YouTuberů, kterým se mnozí smáli, další je nepochopili a jiní jim nedávali moc velké šance do budoucna, postupně stává nová nastupující generace marketérů a různých specialistů?
Jedním z nich je právě i Johny Machette, který má ve svých 29 letech za sebou kariéru jednoho z nejviditelnějších českých influencerů. Na YouTube má kolem čtvrt milionu odběratelů, jeho píseň Se Zbláznim získala přes 19 milionů zhlédnutí a na Instagramu ho sleduje přes 185 tisíc lidí.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlaste
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.