Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tento rozhovor jsme pro vás natočili jen několik minut před jeho vydáním. Česká republika se v tu chvíli nacházela v karanténě a vláda tak omezovala mezilidský kontakt. Cílem je zamezit dalšímu šíření koronaviru.
Obrací se na mě mnoho firem a dalších podnikatelů, které situace dovedla do nepříjemné krize. Některé firmy nemají finance na svůj provoz, přišly o spoustu zákazníků a situace v nich je doslova kritická.
Ve skupině E-shop Klubu na Facebooku členové navrhli, abych vyzpovídal odborníka na finanční řízení firem Michala Koubka. Společně jsme tak pro vás rychle připravili základní tipy, co mohou e-shopy a další firmy udělat, jak mají jejich šéfové postupovat a jakých možností mohou využít.
Omlouvám se za zhoršenou kvalitu obrazu a zvuku. Bylo to poprvé, co jsem natáčel takto na dálku a snažil se vše připravit co nejrychleji.
Inzerce | Chci tu být také
Rozhovor si přesto můžete pustit i jako podcast (zobrazit by se tam měl ještě v průběhu dneška).
Michala v případě zájmu můžete kontaktovat na e-mailu mkoubek@gmail.com a telefonu +420 606 280 080.
Tento článek/rozhovor vyšel před 5 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.