Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Michal Hardyn má za sebou několik projektů. Provozuje digitální agenturu Stario, kariérní portál VímVíc.cz a cashback portál Tipli. V minulosti úspěšně prodal SlevyDnes.cz a agenturu 5DM.cz. Jak nad novými projekty přemýšlí a jak pro ně vybírá jejich šéfy?
Michalova pozice v rámci jeho podnikatelské portfolia není příliš standardní. Sám v rozhovoru přiznává, že je velmi „defokusovaný“, protože se věnuje mnoha věcem najednou. Každý projekt má ale svého šéfa, který vede celý tým a s projektem (jak říká Michal) „usíná i se probouzí“.
Výběr těchto lidí ale není jednoduchý, a proto jsme vedle Michalova systému organizace práce probírali i to, co tyto šéfy spojuje a jak bojuje s nízkým věkem členů týmu.
V rozhovoru se dozvíte i to, jak Michal nad novými projekty přemýšlí, co musí projekt splnit, aby se do něj pustil, a z čeho je financuje. Narazili jsme i na práci s daty a na Michalům způsob „naslouchání trhu“.
Inzerce | Chci tu být také
Na závěr jsme se věnovali Michalově osobnímu marketingu. Přes 7 let vede vlastní blog a každý týden na něj přispívá novými články. Na Twitteru má přes 7 tisíc odběratelů a vše mu společně pomáhá jak při hledání nových lidí, tak z hlediska nových byznysových příležitostí.
Tento článek/rozhovor vyšel před 7 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 3 roky
Před 6 roky