Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Vyplatí se dnes ještě investovat do optimalizace pro vyhledávače? Nebo je lepší se místo SEO věnovat něčemu jinému? A jak se SEO v čase vyvíjí? Na tyto otázky jsem se zeptal Marka Prokopa.
Marek Prokop patří mezi nejpopulárnější odborníky na SEO na českém trhu. Nezaměřuje se ale jenom na něj – věnuje se komplexním strategiím digitálního marketingu a webdesignu. Náš rozhovor jsme začali právě debatou, proč se nezaměřuje jenom na SEO a zda se označení „SEO specialista“ raději vyhýbá.
Poté jsme se pustili do debaty o tom, jak se vyhledávače historicky vyvíjí a jak na to reagují internetoví marketéři. Kdy se vlastně vyplatí do SEO investovat a není dnes SEO spíše vymožeností pro ty největší hráče na trhu? To a mnohem více si můžete poslechnout v dnešním videu.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 7 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 2 měsíce
Před 3 měsíce
Před 3 roky