Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
MeetingRoomApp umožňuje snadnou rezervaci zasedacích a konferenčních místností. Stačí několik kliknutí a snadno si zamluvíte zasedačku pro vlastní schůzku, konferenci nebo prostě jen pro nerušenou práci. Systém však nefunguje jenom pro rezervace. Můžete si objednat i catering na jednání nebo úklid a umí toho ještě více. Za systémem stojí česká technologická společnost Letsgood, která vyvíjí mobilní a webové aplikace a zaměřuje se také na digitální produkty a startupy. Na několik otázek mi odpověděl spoluzakladatel firmy Marek Ostrý.
Marek Ostrý
CEO Letsgood.com. Svoji první firmu založil už na vysoké škole. Během několika let vybudoval stabilní společnost a moderními technologiemi doslova žije. Nejraději je na horách, občas přednáší na univerzitách a bez nadsázky říká, že svět potřebuje šílence, jako je Elon Musk.
Marku, kromě vývoje mobilních aplikací pomáháte firmám inovovat jejich vlastní produkty. Máte za sebou dokonce prezentaci na TechCrunch Disrupt v San Francisku s jiným produktem. Dnes bych si s vámi ale rád popovídal o vašem systému MeetingRoomApp. Řekněte mi, kdy se zrodil nápad na jeho realizaci?
V Americe nám to s prvním produktem před třemi lety nevyšlo, teď se nám to podařilo s MeetingRoomApp. Nápad jsme dostali právě tehdy v USA, když jsme měli letět zpátky bez investora a věděli jsme, že musíme pokračovat dál. Uskutečnit se jej podařilo až po návratu.
Inzerce | Chci tu být také
Co je hlavní účel MeetingRoomApp?
Primárně řeší problémy týkající se správy zasedacích místností a rezervací meetingů. Mnoho firem má hektické pracovní prostředí a nezvládají efektivně využívat zasedací místnosti. Lidé se ze zasedaček navzájem vyhazují, ruší si meetingy, dochází ke zmatkům apod. Zkrátka ve firmách chybí systém, který by to centrálně zvládal za ně a umožnil jim rezervace provádět jednoduše a rychle přímo u zasedaček. Tohle všechno dokáže MeetingRoomApp.
Neřeší to většina firem papírem s rozpisem rezervací přímo na dveřích zasedačky nebo speciálním kalendářem v Google Calendar?
Každý, kdo pracuje v korporaci, ví, že se musí neustále přihlašovat nebo připojovat na VPN a otevírat Outlook, což je dost otravné, ale bohužel z bezpečnostních důvodů nezbytné. Mnohem jednodušší je vyběhnout na chodbu a zasedačku si rezervovat přes panel. Navíc otevírat notebook a zapisovat události do Outlooku ve stoje u zasedačky je nepohodlné. Co se týče papírového rozvrhu, v jednadvacátém století mi připadá velmi neekonomické nutit někoho oběhnout padesát zasedacích místností s rozvrhem a aktualizovat ručně každou jeho změnu. Právě tyto firmy nás nejvíce oslovují, protože jejich současná situace je dlouhodobě neudržitelná. Firmy chtějí automatizovat, šetřit čas a lépe zvládat běžnou denní agendu zasedacích prostor. A to především pohodlně a snadno.
Princip systému působí velmi jednoduše. Když tedy potřebuji provést rezervaci, stačí přijít k zasedačce a na displeji zařízení si místnost rezervovat?
Ano. Rezervace lze provádět na zařízení přímo u zasedací místnosti. Snadno a rychle na dvě kliknutí. Schůzku si ale můžete rezervovat také vzdáleně přes počítač nebo z mobilu. Rezervace lze jednoduše provádět odkudkoliv, třeba během cesty do práce. Díky možnosti propojit MeetingRoomApp s dalšími firemními systémy, například s e-mailovými klienty, se informace o rezervacích propisují centrálně. Všichni tak mají dokonalý přehled.
Na jaké systémy lze MeetingRoomApp napojit?
Systém je možné synchronizovat s e-mailovými účty G Suite Google Apps, Microsoft Exchange nebo Office 365.
Jaké další funkce systém nabízí? Catering nebo úklid zasedací místnosti, to mi přijde jako super.
Funkcí je více. Od možnosti samotných ad hoc rezervací až po ty pokročilé. Začnu od těch základních, což jsou agenda meetingů a barevné signály na obrazovce. Díky agendě meetingů, která se zobrazuje přímo na displeji zařízení, mají všichni přehled, co se v zasedačce děje a bude dít. Pokud si místnost zarezervujete, je prostě vaše a na displeji se to objeví. Barevné signály obrazovky (zelená, oranžová, červená) zase vysílají do prostoru informace, zda je místnost volná, či nikoliv. Díky RGB LED diodám na zařízeních už z dálky uvidíte, zda místnost je či není volná. Další funkce Celoobrazovkový režim dokáže přepnout rezervační systém do prezentačního systému. Na displeji zařízení tak můžete promítat libovolné informace. Firmy tuto funkci využívají pro prostory, kde probíhají celý den například školení, pohovory apod.
A ty další jsou jaké?
Mezi pokročilé funkce patří Potvrzení příchodu na jednání. Meeting, který jste si vzdáleně rezervoval na určitou hodinu, musíte ještě potvrdit na zařízení u zasedací místnosti. A to do 15 minut od začátku schůzky nebo 15 minut před začátkem schůzky, jinak se prostor uvolní pro další kolegy. Díky funkci Rezervace zasedačky v okolí si zase můžete z libovolného zařízení rezervovat jinou zasedací místnost, klidně i ve vedlejším objektu nebo ve 4. patře budovy, kde se nacházíte. To je ideální pro firmy, které mají rozsáhlé firemní prostory. Mezi další funkce patří, jak už jste zmínil, například zajištění úklidu, cateringu nebo zavolání technického pracovníka. Do zasedací místnosti si dvěma kliknutími můžete zajistit přinesení kávy nebo úklid po jednání. Pokud v zasedačce něco nefunguje po technické stránce, můžete si jednoduše přivolat někoho z IT oddělení, kdo vám pomůže opravit projektor nebo zprovoznit cokoliv, co je potřeba. MeetingRoomApp má i další praktické funkce. Jejich popis by dnes však vydal na samostatný rozhovor.
Produkt prošel technologickou evolucí, a to poměrně významnou. Co všechno a proč se změnilo?
Zjistili jsme, že někteří zákazníci potřebují vzdáleně spravovat zařízení, na kterých náš software běží, a proto vznikla verze Cloud, jež správu zařízení umožňuje. Pro ty, kdo chtějí mít absolutní kontrolu nad svými daty, jsme připravili on-premise verzi produktu, kterou instalujeme přímo do firemních sítí. Kromě standardně nabízené androidové aplikace jsme vyvinuli i verzi s operačním systémem iOS pro iPady. Nově také navíc přibyla možnost zobrazit systém ve webovém prohlížeči. To znamená, že systém běží i na chytrých televizích a dotykových panelech. Ty firmy využívají ve vstupních halách, kde systém zobrazuje aktuální obsazenost zasedacích místností a současně slouží jako navigační systém. S produktem jdeme stále dopředu a nové změny byly přirozené.
Mohu si systém předem vyzkoušet?
Ano, nabízíme desetidenní trialovou verzi na AppStoru i na Google Play. Budete k tomu potřebovat pouze tablet nebo iPad.
Existuje více variant MeetingRoomApp. V čem se liší a jak zjistit, která je pro mě ta nejlepší?
Máme tři varianty produktu. První je Mini, ta je ideální pro menší firmy do pěti zasedaček, které nepotřebují vzdálenou správu. Dále formou služby nabízíme variantu Cloud a jako třetí verzi On-Premise. Ta je určena pro nejnáročnější zákazníky, kteří chtějí systém provozovat na vlastním serveru. Každá varianta je jiná a má různé funkce i služby. Pro detailní srovnání je nejlepší navštívit náš web, protože by to bylo opravdu na dlouhé povídání. S každým zákazníkem řešíme vhodnost systému a pomáháme mu s výběrem individuálně.
Jak produkt firmám prodáváte? Co vám v akvizici nových zákazníků funguje nejvíce?
Prodáváme ho zákazníkům napřímo i online. Máme řadu partnerů, takže jsme schopni systém zákazníkovi dodat i s hardwarem téměř okamžitě i přes půl světa. V dnešní online době si nás každý najde. Pokud se tak stane, většinou si zákazník systém pečlivě testuje, a je-li vše v pořádku, potom si jej pořídí.
O jaké firmy jde nejčastěji?
Dnes je to opravdu široká škála různých firem z celého světa. Mezi naše klienty patří banky, pojišťovny, technologické firmy, ale i univerzity. Máme však i kusové prodeje. Nedávno si od nás kupoval pán z Prahy MeetingRoomApp pro jednu zasedačku. My si ceníme všech našich zákazníků.
Ačkoliv jste česká firma, prodáváte systém po celém světě. Jaké máte zatím výsledky na zahraničních trzích?
Velká část klientů pochází ze zahraničí. MeetingRoomApp prodáváme, jak my v Letsgood říkáme, od Singapuru až po Kanadu. Je na tisících zasedačkách po celém světě. Jsme spokojení. Míříme samozřejmě dál a věříme, že se nám tento rok opět podaří prodeje navýšit.
Vidíte nějaký rozdíl mezi tím, jak produkt vnímají čeští a zahraniční zákazníci?
Každá země je jiná. Pro někoho je to nezbytný pracovní nástroj, který pomáhá lidem lépe pracovat. Pro jiného inovace, s níž se teprve seznamuje. Například v severských zemích se systém prodává snáz. Lidé tam jsou na technologie zvyklí a používají je v práci i v osobním životě. Je to také jejich mentalitou. Neradi se dostávají do konfliktů. Pokud existuje technologie, která tohle dokáže vyřešit, je to pro ně jasná volba. I když to zní zvláštně, je to tak. Pro mnoho firem v Čechách byl MeetingRoomApp novinkou a první klienti byli především z řad technologických firem. Dnes už je situace jiná a my jsme za to samozřejmě rádi.
Jaké máte ohlasy na produkt a co bude dál?
Není nic lepšího, než když vám lidé fandí a píšou, že se jim produkt líbí a že jsou s ním spokojení. To pro nás bylo velmi důležité hlavně v začátcích. Jsme rádi, že se nám podařilo vytvořit produkt, jenž lidé ve firmách oceňují. Plánů je mnoho, ale určitě se objeví nový doplněk k produktu, který lidem ještě více usnadní život v kancelářích.
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 2 dny
Před 2 týdny
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |