Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
ShopCamp, Performance 2020 a WebExpo budou letos podle expertů panelu Eshopista nejzajímavější české konference. Lákají nejen atraktivním obsahem, ale také tím, že vytvářejí prostor pro networking a získávání kontaktů. Vynechat byste při vzdělávání neměli blogy, videa a podcasty.
Na jaké akce či konference u nás či v zahraničí se letos chystáte? Těšíte se konkrétně na vystoupení nějakého odborníka? Pokud ano, o koho jde?
Pro letošní rok je výběr poměrně jasný. Z českých konferencí nás brzy čeká Performance 2020. Tam se těším hlavně kvůli Warrenu Knightovi. Na podzim mě pak potkáte na ShopCampu a určitě i na ostravském Barcampu. Ze zahraničních konferencí bych rád navštívil Web Summit v Lisabonu, který se uskuteční 7. až 9. listopadu. Koncem roku je to podle mě top akce v Evropě.
V jaké oblasti e-commerce či online marketingu má podle vás nyní největší smysl se osobně rozvíjet a vzdělávat?
Inzerce | Chci tu být také
Velký hlad je po nastavování strategií napříč všemi online a offline kanály. Skutečně dobrých stratégů je málo. Pak si myslím, že budoucnost je v kreativě. Nové nástroje pomalu nahrazují lidskou práci v rámci optimalizace výkonnostní reklamy i v rámci dalších disciplín. Takže moje doporučení zní: staňte se skvělým stratégem nebo kreativcem, aby vás nenahradily stroje.
Sledujete pravidelně na internetu (blogy, videa, podcasty) nějaké zahraniční odborníky, specialisty či třeba odborné weby? Na které z nich byste rádi upozornili ostatní?
Z české scény sleduji MladýPodnikatel.cz. Objevují se tam velice zajímavé rozhovory s odborníky a podnikateli v české e-commerce. Dále bych vyzdvihl blog Jindry Fáborského. Přes Twitter získávám přehled o novinkách od nejrůznější influencerů a odborníků na jednotlivé disciplíny v e-commerce: David Lörincz za Facebook, Jan Řezáč a Jan Kvasnička za UX a web design a spousta dalších. Ze zahraničí mě baví hlavně Avinash Kaushik. Rád se u něj inspiruji a zároveň sleduji, jak se vše vyvíjí.
Na jaké akce či konference u nás či v zahraničí se letos chystáte? Těšíte se konkrétně na vystoupení nějakého odborníka? Pokud ano, o koho jde?
Pěkná řádka letošních konferencí a výstav je již za námi. Konference, které nás letos čekají a určitě stojí za zmínku, jsou Performance 2020, PPC Restart, E-commerce forum, ShopCamp, E-Business fórum a WebExpo. Nemám teď v hlavě žádného konkrétního řečníka, na kterého bych si myslel.
V jaké oblasti e-commerce či online marketingu má podle vás nyní největší smysl se osobně rozvíjet a vzdělávat?
Vzhledem k GDPR dnes doporučuji jednoznačně vzdělávat se v legislativě. Po loňském Marketing Festivalu proběhl komunitou hype ohledně machine learningu, ale domnívám se, že je pro většinu eshopistů těžko využitelný.
V rámci online marketingu je vidět spousta mezer v analytice a správném vyhodnocování. Jeden z buzzwordů dnešního roku je atribuční modelování, ale doporučil bych eshopistům zaměřit se i na tak základní metriky, jako je reálné ROI.
Sledujete pravidelně na internetu (blogy, videa, podcasty) nějaké zahraniční odborníky, specialisty či třeba odborné weby? Na které z nich byste rádi upozornili ostatní?
Ano, doporučit mohu blogy následující: Jindřich Faborský, Pavel Ungr, MladýPodnikatel.cz, Avinash Kaushik, Filip Podstavec, Rand Fishkin, Oli Gardner.
Na jaké akce či konference u nás či v zahraničí se letos chystáte? Těšíte se konkrétně na vystoupení nějakého odborníka? Pokud ano, o koho jde?
V květnu se chystám hlavně na Performance 2020. Těším se na prezentace Andyho Taylora a Marka Irvina, kteří vystoupí v České republice poprvé. A zároveň na Warrena Knighta, kvůli jeho úžasným prezentačním a šoumenským schopnostem, kterými si vás získá. V září navštívím Brand management a v listopadu nevynechám Web Top 100. Těšil jsem se i na Marketing Festival, ale ten se letos nekoná, takže si musíme počkat do roku 2019.
V jaké oblasti e-commerce či online marketingu má podle vás nyní největší smysl se osobně rozvíjet a vzdělávat?
Ve všech, doba si žádá marketingové manažery bez omezení a úzké profilace. Důležité je podle mě sledovat trendy v oboru a inspirovat se těmi, které přinesou praktické možnosti využití pro váš business, a v těch se pak dále vzdělávat a prohlubovat si znalosti.
Sledujete pravidelně na internetu (blogy, videa, podcasty) nějaké zahraniční odborníky, specialisty či třeba odborné weby? Na které z nich byste rádi upozornili ostatní?
Z tuzemských sleduji vybrané rozhovory v rámci MladýPodnikatel.cz a newsletter Ondřeje Ilinčeva. Ze zahraničních určitě Avinashe Kaushika, vybraný content od Neila Patela, Joanny Wiebe a Randa Fishkina. Těch lidí a webů je určitě více, ale tohle jsou ti hlavní na pravidelné bázi.
Na jaké akce či konference u nás či v zahraničí se letos chystáte? Těšíte se konkrétně na vystoupení nějakého odborníka? Pokud ano, o koho jde?
Původně jsem se letos chystal na Marketing Festival. Bohužel, budu si muset počkat do příštího roku. Chystám se na akce Eshopisty a další české konference. Samotný networking a potkávání se je pro mě často přínosnější než samotná konference. Pak se chystám na WebExpo, kde vystoupí mimo jiné Brent Palmer ze Zendesku, na jehož přednášku se moc těším. Účast na zahraniční konferenci momentálně nezvažuji.
V jaké oblasti e-commerce či online marketingu má podle vás nyní největší smysl se osobně rozvíjet a vzdělávat?
Myslím, že momentálně je důležité nenechat si ujet vlak v práci s daty. Spousty dnešních startupů se točí kolem ML a AI a vědí, proč to dělají. Toto odvětví také sleduji, ale zároveň si uvědomuji omezení v tom, že jen málo firem má dostatek dat v potřebné kvalitě pro pokročilejší práci s nimi. Obecně si myslím, že pokud chcete přežít v online světě, musíte se vzdělávat kontinuálně.
Sledujete pravidelně na internetu (blogy, videa, podcasty) nějaké zahraniční odborníky, specialisty či třeba odborné weby? Na které z nich byste rádi upozornili ostatní?
Pravidelně sleduji například techcrunch a další americké technologické magazíny. Z české tvorby jsou skvělé deep talks od Petra Ludwiga. Letos se snažíme trh vzdělávat i my prostřednictvím Shoptet.tv.
Na jaké akce či konference u nás či v zahraničí se letos chystáte? Těšíte se konkrétně na vystoupení nějakého odborníka? Pokud ano, o koho jde?
Byla jsem pozvána jako jeden z řečníků na VTEX e-commerce konferenci do Brazílie. Těším se zde na setkání s Brianem McBridem z Asosu. Jinak se stejně jako v loňském roce chystám účastnit největších e-commerce konferencí v Maďarsku (Hungarian ecommerce conference), Rumunsku (GPeC conference) a Polsku. Stejně jako v loňském roce spoluorganizuji CEE ecommerce summit, který se letos bude konat 12. až 13. června v Olomouci. Očekáváme účast 20 spíkrů z ČR i ze zahraničí a 500 e-shopů z celého CEE regionu.
V jaké oblasti e-commerce či online marketingu má podle vás nyní největší smysl se osobně rozvíjet a vzdělávat?
Určitě doporučuji se zaměřit na automatizaci marketingových aktivit, jako jsou různí roboti, kteří bidují na search nebo Google Adwords, dále na zefektivnění nákupu a měření vyhodnocení online marketingových aktivit.
Sledujete pravidelně na internetu (blogy, videa, podcasty) nějaké zahraniční odborníky, specialisty či třeba odborné weby? Na které z nich byste rádi upozornili ostatní?
Ze zahraničí pravidelně odebírám newsletter eCommerce overview od IMRG.
V jaké oblasti e-commerce či online marketingu má podle vás nyní největší smysl se osobně rozvíjet a vzdělávat?
Osobně bych se nezaměřoval pouze na jednu nebo dvě oblasti. E-commerce je potřeba chápat jako celek. Jedna oblast online marketingu by měla doplňovat další. Pakliže budeme využívat všechny možné kanály a možnosti, můžeme dosáhnout lepších výsledků.
Sledujete pravidelně na internetu (blogy, videa, podcasty) nějaké zahraniční odborníky, specialisty či třeba odborné weby? Na které z nich byste rádi upozornili ostatní?
Sleduji mnoho českých i zahraničních blogů. Pokud bych měl být konkrétní, pak doporučuji ecommerce-europe.eu, wordstream.com/blog nebo blogs.oracle.com.
Na jaké akce či konference u nás či v zahraničí se letos chystáte? Těšíte se konkrétně na vystoupení nějakého odborníka? Pokud ano, o koho jde?
Chystám se navštívit konference Slush a TechCrunch.
V jaké oblasti e-commerce či online marketingu má podle vás nyní největší smysl se osobně rozvíjet a vzdělávat?
Nejdůležitější je podle mě inspirace, measurement a manažerské schopnosti.
Sledujete pravidelně na internetu (blogy, videa, podcasty) nějaké zahraniční odborníky, specialisty či třeba odborné weby? Na které z nich byste rádi upozornili ostatní?
Doporučuji How I built this, Equity a Masters of Scale.
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 5 hodin
Před 2 týdny
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |