Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Vytvořit vlastní on-line kurz se může zdát jednoduché. Umět ho ale prodat a vytvořit platformu, která vám v tom pomůže, už ale tak jednoduché není. Na konkrétních příkladech si ukážeme, jak se to dělá a jak kurz připravit tak, aby byl úspěšný.
V tomto rozhovoru jsme si s Pavlem Farou povídali o tom, jak kurz připravit po technické stránce. Zjistíte, jakou techniku k jeho natočení potřebujete, proč možná nestačí jen mobilní telefon a jak z hlediska kvality kurzy posuzují diváci.
Rozebrali jsme i to, jak by měly vypadat vaše webové stránky, co určuje, zda se kurz skutečně bude prodávat, a jak přistoupit k marketingu. To vše jsme si ukázali na příkladu kurzů na KurzyProRadost.cz.
Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Inzerce | Chci tu být také
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 5 roky
Před 5 roky
Před 7 roky