Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Eliška Štefková je obchodní ředitelkou a zakladatelkou projektu timony.cz, poskytující služby virtuální asistence, které nabízejí snadné řešení pro podnikatele a malé firmy v podobě spolupráce při běžných činnostech spojených s podnikáním.
Co přesně nabízí Timony a v čem je na českém trhu zajímavá?
Timony vznikla za účelem poskytování služeb virtuální asistentky firmám a podnikatelům. Je cenově dostupná každému podnikateli, který se rozhodne svoji administrativní část podnikání tzv. „outsourcovat“. Naši asistenti dovedou být dostupní až 24 hodin denně, čímž je naše virtuální asistentka v ČR prozatím bezkonkurenční.
Kdo všechno může využívat „virtuální asistentku“ a k čemu?
Inzerce | Chci tu být také
Právě proto, že působíme „virtuálně“, je naše asistentka vhodná pro freelancery, e-shopaře a manažery on-line agentur. Můžeme pro ně vykonávat jakékoliv dílčí úkoly, jako je například vyřízení objednávek, posílání newsletterů, správa sociálních sítí, příprava textů na web, kontaktování potencionálních nebo stávajících zákazníků a mnoho dalšího co si lze představit, že by mohla asistentka udělat.
Jak Vás napadlo spustit projekt virtuální asistence? Kde jste hledala inspiraci?
Ve své dřívější profesi obchodní ředitelky jsem se mnohokrát dostala do situací, kdy jsem potřebovala využít asistentku, abych se mohla věnovat důležitějším věcem ve své práci. V rámci firmy byl tento stav dlouhodobě neřešitelný, a tak jsem začala pátrat o možnostech, které by umožnily outsourcovat i větší množství práce najednou. Inspiraci jsem našla v zahraničí, kde je tato služba běžně využívaná podnikateli, kdy jisté části své práce prostě přesunují na virtuálního asistenta. Tyto služby jsou poskytované i u nás, ale bohužel ve velmi omezené míře. Dost firem a podnikatelů využívá dodnes virtuální asistentky ze zahraničí, např. z Indie. Tam je však bohužel jistý časový posun, proto je často tato služba pro podmínky v ČR nedostačující.
V čem je podle vás nabídka „virtuální asistentky“ v Timony specifická?
Záleží nám na tom, aby byl zákazník opravdu spokojený a měla pro něho naše služba skutečnou hodnotu a přínos. Rozhodla jsem se proto stavět na principech prozákaznického servisu. Na vzájemném respektu k ostatním lidem, profesionálním a zároveň partnerském přístupu, který – dle mého názoru – mnohým firmám v Česku zatím stále ještě chybí.
V čem spočívá vámi zmiňovaný prozákaznický přístup?
Snažíme se společně se zákazníky hledat cesty, které umožní růst jejich businessu. Služby, které zákazníkům nabízíme, jsou poctivé a kvalitní. Je pro nás důležité budovat důvěru, protože bez ní firma nemůže být prozákaznická. Právě proto například nabízíme konzultace zdarma.
Jak probíhá taková konzultace?
Jedná se o službu, kdy se společně se zákazníkem sejdeme, zjistíme jeho problémy v podnikání, například nedostatek zákazníků, fluktuace zaměstnanců, nebo nedokonalé procesy. Poté společně hledáme možná řešení. Pokud se zákazníkovi vyplatí naše pomoc, může se s námi dohodnout na využívání virtuální asistentky, kdy mu podle jeho potřeb nastavíme vhodný produkt tak, aby spolupráce byla efektivní a zákazníkovi přinášela přidanou hodnotu, a to ať už se jedná o šetření času a financí, nebo rozvoj businessu.
S čím konkrétně můžete zákazníkům v rámci svých služeb pomoci?
Poskytujeme různé formy outsourcingu v oblasti virtuální asistence, zákaznického servisu, administrativy a obchodu. To znamená, že škála, ve které nás zákazník může potřebovat, je velmi pestrá. Nejčastěji však pomáháme firmám se zákaznickým servisem, s objednávkami, copyrightingem, vyhledáváním na internetu a telemarketingem.
Mohla byste popsat, jak přesně funguje služba „virtuální asistentky“?
Zákazník si u nás objedná určitý počet hodin, které může libovolně rozprostřít do jednotlivých dní celého měsíce. V případě, že něco potřebuje zařídit, vypracovat, domluvit, kontaktuje naši asistentku, a ta pro něj vykoná požadovanou službu. Je to v podstatě stejné, jako kdyby zákazník požádal asistentku sedící v jeho kanceláři, jen s tím rozdílem, že vše probíhá „virtuálně“.
V čem je tedy pro zákazníka „virtuální asistentka“ přínosnější, než ta „fyzicky přítomná“?
Virtuální asistentka je pro podnikatele daleko méně finančně zatěžující. Podnikatel má také jistotu, že asistentku platí jen za skutečně vypracované úkoly. Nemusí řešit provozní ani personální záležitosti. Také mu nevzniknou problémy v případě pracovní neschopnosti, protože virtuální asistentky pracují týmově a nepřítomnost jedné neohrozí požadované služby.
Můžete uvést konkrétněji?
Podnikatelé platí za zaměstnance odvody, dále provozní náklady za kanceláře apod. Když si podnikatel spočítá všechny náklady, utratí za jednoho zaměstnance v průměru měsíčně 25 000 Kč. Pokud se však rozhodne využívat virtuální asistentku, průměrně ušetří až 70% těchto nákladů, a to už není zanedbatelná částka.
Kde jste získala zkušenosti s tímto typem businessu?
Několik let jsem pracovala v obchodních společnostech, kde jsem působila na ředitelských postech v oblasti služeb, zákaznického servisu, office managmentu a HR. Virtuální asistentka pokrývá právě tyto oblasti formou outsourcingu ve firmách.
Jaké jsou vaše plány do budoucna?
Plánů do budoucna mám určitě spoustu. Nyní se zaměřuji na rozvoj a progres společnosti Timony na českém trhu. Také pracujeme nepřetržitě na neustálém zlepšování naší činnosti a rozšiřování společnosti podle jejich potřeb. Naším cílem je vybudovat stabilní českou společnost, která bude mít své čestné místo v outsourcingových službách.
Za rozhovor poděkovala
Eva Kavanová
16. října 2016
www.timony.cz/
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 1 měsíc
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |