Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Strašák jménem GDPR rezonuje již od konce roku 2016. Česky mu říkáme nehezky: „Obecné nařízení o ochranně osobních údajů“. Od května 2018 hrozí firmám obrovské sankce za neuposlechnutí tohoto nařízení. GDPR se dotkne mimo jiné marketingových disciplín jako e-mailing, PPC, affiliate, webová analytika, kampaně na sociálních sítích, UX, tvorba obsahu a SEO.
Pokud v GDPR tápete a nejste si jistí, kde, co a hlavně jak změnit, přijďte 7. března na konferenci GDPR v marketingu, kterou pořádá Pavel Ungr a AK eLegal. Dozvíte se, jak se GDPR dotkne jednotlivých marketingových disciplín a hlavně, jak přesně se na to připravit.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 7 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 2 týdny