Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Tato kampaň vyhrála hned tři ocenění – 1. místo v kategorii Social Media a v kategorii Spotřební zboží a služby B2C v soutěži Internet Effectiveness Awards a 1. místo v kategorii Social media kampaň v soutěži Fénix content marketing. Stojí za ní agentura Fragile, konkrétně host mého dnešního rozhovoru Eliška Kmochová.
Kampaň propagovala pera značky Pilot Pen a přinesla tyto výsledky:
O tom, jak celá kampaň vznikla a jak probíhala její realizace, jsem si povídal s její autorkou, projektovou manažerkou agentury Fragile, Eliškou Kmochovou. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.
Inzerce | Chci tu být také
Zdroj: Archiv Fragile
Tento článek/rozhovor vyšel před 6 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 1 týdnem