Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Blíží se už 4. ročník úspěšné akce E-commerce day. Celý den bude nabitý 20 přednáškami a 10 praktickými workshopy se vstupem zdarma pro majitele a zaměstnance malých a středních e-shopů. Čekají vás i soutěže, diskuze, afterparty a velká dávka inspirace na největší moravské e-commerce konferenci.
Co se letos bude probírat? Celý rok 2023 je pro e-commerce ve znamení novinek jako je AI, markeplaces, ale s tím i obrovské konkurence. Zapomínat nesmíme ani na dlouhodobá témata jako je brand, SEO nebo „obyčejné“ základy marketingu.
Pojďme si představit ta nejpalčivější témata, o kterých budou mluvit experti ve svém oboru.
Jsme stále v krizi nebo se blýská na lepší časy?
Inzerce | Chci tu být také
Z analýzy eCommerce Insideru na základě dat Heureky vychází, že obrat české e-commerce za druhé čtvrtletí roku 2023 je o 8 % nižší než loni touto dobou. Avšak oproti předchozímu čtvrtletí se situace lepší a průměrná hodnota objednávky mírně stoupá.
Vypadá to tedy, že se trh pomalu oklepává. Jak ale v době ochlazení trhu stále růst? O tom ve svém praktickém workshopu povypráví Michal Král, který působí dlouhé roky ve vedení srovnávače cen Pricemania. Michal nám prozradí 9 tipů, jak zvýšit ziskovost e-shopu i v době ochlazení trhu. Co spojuje úspěšné a ziskové e-shopy, které přežily covidovou dobu nebo během ní dokonce vyrostly. Jde se připravit na krizi a změnu strategie?
Nejen kvůli Covid-19 se mnoho prodejců přesunulo do online prostředí a počet e-shopů i dodavatelských firem exponenciálně rostl. Ale co dělat při poklesu spotřebitelské kupní síly v době recese, invazi zahraničních velikánů na českou e-commerce scénu a neustále náročnějšímu držení kroku s vývojem technologií? Před Vánoci bude tato bouře s velkou pravděpodobností vrcholit.
Jaké budou Vánoce 2023 z pohledu E-commerce? To pro vás předpoví zkušený Ondřej Vodehnal ve své přednášce.Jste na letošní vrchol sezóny připraveni?
Určitě jste zaznamenali příchod ChatGPT, Dalle 2 nebo Google Bard. Jak umělá inteligence mění e-commerce? Stane se AI pro e-shopy klíčem ke konkurenční výhodě nebo standardu, který nebude výhoda, ale spíše nutnost? Neujel vám už AI vlak?
Mnoho otázek. Odpovědi najdete na workshopu s názvem Praktické příklady využití umělé inteligence pro růst vašeho e-shopu u certifikovaného trenéra Google a experta na AI Martina Krčka. Naučíte se, jak efektivně využívat AI pro růst svého e-shopu.
Marketplace je něco jako obrovské online tržiště. Novodobý fenomén ve světě e-commerce. Přemýšlíte, jestli se vám vyplatí expandovat přes marketplace?
Marketplaces už dnes tvoří přibližně 50 % globálního e-commerce. Bezesporu přinášejí pro e-shopy a jejich rozšiřování mnoho výhod. Jsou ale marketplaces, jako je třeba Allegro, Kaufland marketplace nebo Alza trade, skutečně jediná budoucnost nebo skrývají pro e-shopy nějakou hrozbu? Zapojit se nebo raději budovat vlastní brand a dělat marketing po své ose?
O tom bude mluvit David Cikánek z firmy EXPANDO. Odpovědi najdete v jeho přednášce s názvem Prokletí marketplace: Co se skrývá za zdánlivým úspěchem?
Studie Ogilvy Consulting a Shoptetu nám ukazuje, že silná značka lépe odolává krizím. Rok 2023 je ve znamení obrovské konkurence, drahých energií, vysoké inflace a s tím související krize životních nákladů. To vše mění způsob, jakým lidé utrácejí svoje peníze. Jak může pomoci silná značka a správně zvolené taktiky přežít krizi?
„Kdo chce dlouhodobě růst, neměl by budování značky podceňovat,“říkáJirka Jón,head of strategy & consulting, Ogilvy. Z dlouhodobého hlediska je podle Jirky Jóna velmi efektivním způsobem právě investice do značky – ať už z hlediska snižování cenové senzitivity, urychlování a usnadňování nákupního rozhodování, budování loajality nebo větší odolnosti vůči krizím.
Ale co je vlastně brand? To není jen logo a název. Nezapomínejte na ty méně viditelné, ale dlouhodobě výhodné hodnoty jako je mise a vize, strategie nebo positioning, ale i styl komunikace a emoce, které vaše značka evokuje.
A z druhé strany – jak vyhodnocovat investici do brandu? Co je důležité pro zapamatovatelnost značky jakou by měl mít branding roli v marketingovém mixu? Odpovědi najdete na E-commerce day.
Tématu brandu budeme věnovat hned ve 3 přednáškách. Michaela Trtíková Vojtková, socioložka, která se věnuje taktickému a strategickému výzkumu,prozradí, jak značky pracují s našimi zákaznickými potřebami a jak v marketingu pracovat s emocemi. Její přednáška má příznačný název: Jak se dostat zákazníkům pod kůži?
Pohled na brandové kampaně zevnitř přinese Martin Zdražil, strategy director. Protože brand komunikace se od té výkonnostní liší cílemi, strategiemi, časovými horizonty, ale také způsoby měření a vyhodnocování – Jak vyhodnocovat dopad brandových kampaní pro e-shop?
V neposlední řadě se pověnujeme tématujak oslovit nové publikum a nalézt růst v současném makroekonomickém prostředí. Tomáš Havlík pracuje jako client solution manager ve společnosti Meta v Berlíně a ve své přednášce odpoví na otázku –Jak pokračovat v růstu, když tradiční přístupy nestačí?
CX (customer experience) je zkušenost zákazníka a UX (user experience) uživatelská zkušenost. Jaký je mezi těmito dvěma pojmy rozdíl? Proč je UX i CX velmi důležitý faktor pro e-shopy? Jaká je vaše CX ve srovnání s konkurencí? Neházejte zbytečně klacky pod nohy svým zákazníkům na webu a pomozte jim v nákupu.
Jak na hladkou cestou k nákupu na vašem e-shopu vám poradí Renata Novotná, CX konzultantka a client director, ve své přednášce: Zvyšujte obraty díky perfektní zákaznické zkušenosti.
Nevynechejte přednášku Michala Mervarta, UX designera a konzultanta s 12letou zkušeností, jehož hlavním mottem při tvorbě webu je funkčnost. Ve své přednášce s názvem UX Audit: Jak optimalizovat uživatelskou zkušenost na e-shopu poradí, čím nejčastěji odrazujeme na svém webu potenciální zákazníky.
Co můžete zrevidovat ještě dnes? Produktové fotografie. Doporučujeme praktický workshop Davida Mitáše, majitele kreativního studia Mitty. Co se u produktové fotografie dá dělat špatně a co dobře? Jaký vliv má fotografie na prodej? Zcela zásadní. Přijďte na workshop s unikátním tématem: Jak na produktové fotografie pro e-shop.
Proč z vašeho webu odchází zákazníci bez nákupu? Co potřebuje vstupní stránka, aby byla efektivní? Co všechno má vliv na rozhodování zákazníka? Michal Štikar, spoluzakladatel nástroje Pobo Page Builder a online marketingové agentury Pudeto povede praktický workshop s názvem Jak zlepšit konverzní poměr e-shopu pomocí úprav vstupních stránek na e-shopu apomůže vám tak vyladit detaily, na kterých záleží.
91 % spotřebitelů se domnívá, že díky pozitivním recenzím je pravděpodobnější, že využijí služeb dané firmy. To vyplývá z výzkumu, který vedl Tomasz Kepa, country manager CZ/SK pro spolehliverecenze.cz. Na E-commerce day vámukáže, jak začít sbírat recenze od zákazníků a jak využít jejich potenciál na 100 %. Víte, že díky autentickým transakčním recenzím od zákazníků můžete zvýšit konverze na e-shopu a snížit náklady na reklamu? Přijďte na přednášku s názvem: Zvyšte důvěryhodnost e-shopu pomocí zákaznických recenzí.
Máte nadstandardní zákaznický servis? Možná si dáváte záležet na vřelé komunikaci, ale máte skutečně proaktivní přístup? Vojtěch Mareš, head of product Smartsupp, vám prozradí10 míst a situací na e-shopu, kde přicházíte o zákazníky, ale nemusíte. Navštivte jeho přednášku s názvem: Více tržeb ze stejné návštěvností díky proaktivní komunikací a objevte nové způsoby, jak růst.
Nový zákazník vás z hlediska placené reklamy může stát hodně peněz. V dnešní době stojí akvizice čím dál víc, protože se jednoduše zdražuje cena reklamy. Do budoucna bude tedy ještě důležitější než dnes řešit retenci. A v tom vám efektivně pomůže e-mailing a automatizace.
Víte, že se dá zvýšit obrat až o stovky procent jen díky správně nastavenému e-mail marketingu? Inspirujte se třeba u případovky Smartemailingu, kde jejich klient vyrostl o 395 % v obratu právě díky mailingu.
Jak zákazníka neztratit už při první návštěvě nebo nákupu? Své zkušenosti nám na konferenci prozradí Ondřej Ratajský. Odprezentuje nám konkrétní tipy na základě dat a RFM analýzy, která vznikla u SmartEmailingu na velkém vzorku malých a středních e-shopů. A poradí, jak si zákazníky udržet a nesáhnout přitom hluboko do marketingové kapsy. Ondřejova přednáška nese název: Jednou a dost? Jak motivovat zákazníka k dalším nákupům na e-shopu?
Pokud provozujete e-shop nebo řídíte marketing ve firmě, přirozeně se chcete vzdělávat. Věnujete ale svůj čas tomu, co opravdu potřebujete? Je hezké znát speciální výrazy při úpravách feedů nebo fígle, jak zvýšit open rate e-mailů. Co ale s tím, když většina firem nemá jasno v základních pravidlech byznysové a marketingové strategie? Pojďme se vrátit ke kořenům marketingu a připomeňme si, co je pro úspěch (nejen) v e-commerce nejdůležitější.
Ondřej Pešák, marketingový stratég, vás provede praktickým hodinovým workshopem pod názvem: To hlavní, co potřebujete o marketingu vědět, je staré pět tisíc let.
Připomeňte si,proč je 7P důležitější než jakákoliv reklama a jaké kompetence by měl mít dobrý marketingový manažer nebo e-commerce specialista. Workshop doporučujeme nejen marketingovým začátečníkům, protože nikdo z nás by neměl zapomínat, že bez těchto základů se na vrchol jen tak nedostaneme.
Marketingová strategie založená na datech a vyhodnocování vám pomůže komplexně uchopit celkový marketing. Nezbytná je i analýza stávajícího stavu a postup, jak daným cílům dojít a v jakém časovém horizontu. To už nejspíš víte, ale máte skutečně všechno dobře nastavené a vyhodnocené? A jakou roli by při nastavování vaší strategie měla hrát konkurence?
Jak a proč (ne)sledovat to, co dělá konkurence a jak s těmito informacemi naložit při budování vlastní marketingové strategie vašeho e-shopu? David Pokorný, marketingový stratég, vám nastaví hranice v přednášce s názvem: Inspirace konkurencí jako základ data-driven strategie. Jak ideálně vyvodit správnou strategii, která vás posune před vaše soupeře? Jak se podívat na data, aby vaše inspirace konkurencí nebyla slepým zkopírováním jednotlivostí, které ostatní dělají a vy třeba ještě ne? Zapište si Davidovu přednášku do kalendáře a najděte vlastní správné uchopení inspirace u konkurence.
Webová analytika si prošla velkou změnou a od 1. 7. už všichni používáme nové Google Analytics 4. Jak ale správně vyhodnocovat marketingové kampaně? Vystačíme si pouze s GA4? Nebo je zapotřebí sledovat další nástroje? A které? Nastavili jste pro svůj e-shop kampaň, ale nevíte, jak ji efektivně vyhodnotit, které metriky sledovat a kterými se naopak nezabývat?
Jan Malatinský, data analyst team leader,má na vše odpověď vpraktickém workshopu: Jak vyhodnocovat data z vašeho e-shopu? Jak sám Jan říká: „Na práci analytika mám rád i to, že klient pozná výsledky naší práce ihned.“ Pokud taky chcete výsledky hned, přihlaste se na jeho workshop a můžete své poznatky ještě týž den aplikovat do praxe.
Analýza klíčových slov je i v roce 2023 stěžejním nástrojem pro efektivní marketing. Je odrazovým můstkem pro pravidelný obsahový rozvoj vašeho webu nebo e-shopu a najde vám ty nejhledanější fráze na internetu, díky kterým se k vám dostanou relevantní návštěvníci.
Jak má vypadat použitelná a do praxe implementovatelná analýza klíčových slov a jak z ní vytěžit maximum? Co je v ní nezbytně nutné a ve většině analýz klíčových slov to nenajdete?
Michal Binka, autor 3 knih o SEO, zlatý Shoptet partner, expert na Collabim, provozovatel úspěšné brněnské SEO agentury SEOPRAKTICKY.CZ a profesionál s 20letou zkušeností z marketingu, odpoví na všechny otázky ve svém workshopu: Jak využít na maximum analýzu klíčových slov pro e-shop? Nenechte si workshop ujít.
Strategie a nastavení správných cílů bývají podceňované aktivity. Bez nich ale bude vaše cesta k růstu mnohem pomalejší a lehce z ní sejdete. Jakmile budete mít nastavené vhodné, realistické, ale motivující cíle, cesta k nim bude efektivnější a rychlejší. Ne nadarmo je „tah na branku“ tak často požadovaná vlastnost.
Jak ale prakticky na strategii a cíle? Martina Machalová, specialistka na PPC, vás provede workshopem, kde společně zrevidujete své vlastní cíle. Těžíte z výkonnostního marketingu opravdu maximum? Začněte u správných KPI’s. Existují nevyužité příležitosti v PPC kampaních? Pravděpodobně ano, přestože si myslíte (nebo vaše agentura vám tvrdí), že jste z nich vytěžili již maximum. Nasměrujte svou energii a peníze tím správným směrem.
Zbožové srovnávače jsou dnes pro většinu e-shopů důležitým prodejním kanálem. Pro některé dokonce tím hlavním. Jste na nich vidět dobře vidět? A jste konkurenceschopní? Na zbožácích nejde zdaleka jen o srovnání cen, ale také o dostupnost, způsob dopravy a v neposlední řadě o důvěryhodnost e-shopu.
Pojďme si udělat „zbožákový refresh“ pro letošní rok pod vedením Veroniky Ševelové, která vede tým marketingových konzultantů v brněnské agentuře BESTETO, akteré prošla pod rukama už stovka klientů. Jakou úlohu hrají srovnávače zboží v marketingovém mixu e-shopu? Jak pro ně nastavit správně KPI’s? Kde e-shopy selhávají, a tím ztrácí na zbožácích svůj potenciál? To vše se dozvíte na Veroničině přednášce.
Všechny běžně dostupné kanály máte rozjeté, ale stále vidíte, že je kam se posouvat? Možná jste v příliš konkurenčním prostředí. V Česku je podle webu ceska-ecommerce.cz více než 50 000 e-shopů. Dokážete v této konkurenci najít tu správnou cestu, kudy se dostat ke své cílovce?
Pokud tvrdě soupeříte s konkurencí na Heuréce, Googlu, či Facebooku, možná je na čase stavět marketingový kanál, který vaše konkurence nevyužívá. Který by to mohl být? Jarda Janíček, zakladatel startupu Děkovačka a online portálů 5nej.cz a SvětFitness.cz, spoluvlastník affiliate software AffilBox a školitel affiliate marketingu, vám představí alternativní cesty v marketingu pro e-shop a 5 konkrétních marketingových kanálů, které nejsou tak hojně využívané mezi e-shopy.
V B2B marketingu se zaměřujeme na ostatní firmy, ne na koncové zákazníky. Jak se liší přístup k B2C a B2B? Jakou roli u rozvoje B2B obchodu hrají osobní vztahy?
Imrich Koval, business developer a konzultant se zaměřením na malé a střední firmy, vám představí krok po kroku, jak vstoupit do B2B vod a neutopit se.
Na workshopu si ukážete možnosti a způsoby, jak využít business development k transformaci e-shopu do B2B prostředí. Imrich představí 9 etap realizace B2B e-shopu/integrace B2B do stávajícího řešení.
Transformujte svůj e-shop na obchodní, komunikační a marketingový B2B nástroj. Velkou výhodou workshopu je, že si rovnou zkusíte vytvořit rámcovou strukturu pro váš B2B e-shop.
Konkrétní příběhy velkých i malých značek jsou vždy největší inspirací. Letos v září máme tu čest přivítat zástupce skvělých firem jako Skinners, Baťa nebo Furbify.
Michal Presse, CMO ve Skinners,nám prozradí, jak se řeší marketing ve Skinners. Jak na promo unikátního produktu, který nemá přímou konkurenci? Jaký je jejich přístup ke go-to-market strategii? Jaké příležitosti a problémy přináší skutečnost, že existují ponožkoboty? Jak složité je koordinovat spolupráci s partnery ve více než 100 zemích po světě? Jaké kanály Skinners používá a proč dělá crowdfunding?
Co se Michal díky Skinners naučil a co se teprve učí se dozvíte v jeho jedinečné přednášce s názvem: Unikátní produkt, unikátní problémy.
Vedle moderních Skinners máme tradiční značku Baťa.Jak řeší marketing světoznámá značka? Tomáš Havelka, marketing manager Baťa Central Europe,bude mluvit o složitém procesu cenotvorby a cenové strategii růstu. Je cena klíčový parametr, který rozhoduje o koupi v mysli každého zákazníka? Jak přistupovat ke strategickému řízení cenotvorby v dnešní době vysoké inflace a jak souvisí s elasticitou poptávky? Zaměřit se na obrat nebo na marži? Jak ovlivnit klíčové ukazatele v online marketingu pomocí ceny? O tom se Tomáš rozpovídá v přednášce s jednoduchým názvem: Cenová strategie růstu.
Další příběh je o značce Furbify. Objevte způsob, jak firma Furbify přináší udržitelnost do světa použitého zařízení. Roland Tóth, marketingový manager, nás zavede do světapoužité elektroniky a představí strategie pro budování úspěšného zeleného byznysu. Inspirativní přednáška bude o novém přístupu k nakupování elektroniky. Roland prozradí tajemství úspěchu, proč rád edukuje trh a otevřeně mluví o tom, jak dělají ve Furbify marketing a také prozradí, které inovativní strategie využívají. Přednáška bude nabitá zkušenostmi z praxe. Připravte se na neobvyklou cestu za zeleným obchodováním.
Přijďte na zářijový E-commerce day, kde vás kromě přednášek a workshopů čekají také partnerské stánky, networking, zábava, soutěže, kvízy, afterparty a nekonečno inspirace.
Ještě stále váháte? Už nemusíte. Čeká vás:
Těší se na vás celý organizační tým E-commerce day.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 2 měsíce
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |