Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Máte svůj vlastní byznys, který se vám podařilo kvalitně rozjet? Začali jste díky němu vydělávat docela pěkné peníze a cítíte, že má potenciál? Na takový úspěch můžete být právem hrdí. Máte za sebou začátek cesty, na kterou jste se vydali s cílem naplnit svou vizi. Jaká přesně je, to už necháme na vás, protože vy ji znáte nejlépe. V podnikání je důležité na tento svůj cíl nezapomenout a udělat všechno pro to, abyste se mu s každým svým krokem o kousek přiblížili.
A tak nestačí mít svůj byznys správně nastartovaný. Samospádem pojede dál jenom chvíli. Je proto důležité nepřestávat na něm neustále pracovat. A to nejen tím, že budete vylepšovat vnitřní procesy, na kterých vy a vaše firma funguje. Musíte sledovat i vnější vlivy. Zde ke slovu přicházejí hlavně vaši klienti.
Jako úspěšný podnikatel musíte sledovat, co se děje v marketingu. Investice do něj jsou totiž tím, co může vaši firmu popohnat o pořádný kus dopředu. Je jasné, že abyste poznali, do čeho má smysl své finance vložit a od čeho můžete očekávat skutečný efekt, musíte vždy důkladně zvážit všechna pozitiva i negativa konkrétního způsobu marketingu a reklamy. Prostě si to umět dobře spočítat.
A tady se opět dostáváme k vašim klientům. Co je pro ně důležité? Aby od vás dostali kvalitní služby úměrné ceně, kterou za ni zaplatí. A co je zásadní pro vás? Aby vás tito zákazníci vůbec našli. Aby vás objevili a věděli, že se na ně můžete obrátit.
Inzerce | Chci tu být také
Přemýšlejme na chvíli jako oni. Představte si, že potřebujete sehnat advokáta. Poptali jste se několika přátel, ale žádné rozumné doporučení jste nedostali. Co uděláte dál? Vytáhnete z kapsy mobil nebo zapnete notebook a do Googlu zadáte „advokát“. A protože budete věc řešit v Praze a nechcete platit žádné cestovní výlohy navíc, přidáte ještě „advokát Praha 1“. Jako výsledek vyhledávání se objeví několik milionů odkazů… Budete trpělivě proklikávat několik stránek? Ne. S největší pravděpodobností si vyberete advokátní kancelář, která se vám zobrazila mezi jinými hned první stránce výsledků. A takto funguje zhruba 85 % lidí. Na druhou stránku se podívá možná 10 % uživatelů a na ty další už jen velmi, velmi malá část návštěvníků (vycházíme z obecně známé statistiky, kterou si můžete dohledat na internetu).
Co z toho plyne pro vás jako pro podnikatele? Aby vás lidé na internetu našli, musíte být snadno dohledatelní na svoje klíčová slova. Ano, ke slovu přichází SEO.
Jak už jsme o tom mluvili v úvodu článku, vždycky je rozumné si dopředu promyslet všechny aspekty zamýšleného způsobu reklamy a marketingových rozhodnutí. A tak, než se pustíme do SEO a oslovíme vhodnou agenturu, která nám pomůže s optimalizací, musíme zvážit všechny nároky a přínosy celého procesu. Ovšem často je obtížné to dělat sám od stolu, zvláště když se v dané problematice neorientujete na profesionální úrovni. A tak je ideální najít takovou agenturu, jako je například Digital Flow SEO, kde si můžete s jejím zástupcem rovnou sednout a nechat si vše ukázat. Jako klient máte nárok na to, aby vám agentura sama demonstrovala, co pro vás může udělat a jaká je předpokládaná návratnost investice. Jedině tak si ověříte, do jaké míry má pro vás SEO optimalizace význam.
Tento článek/rozhovor vyšel před 5 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 1 týdnem