Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Pokud vám nic neříká slovo Clubhouse, tak jste asi minuli aktuálně nastupující trend světa sociální sítí a internetu. Clubhouse je platforma, která funguje na společném povídání lidí ve virtuálních místnostech.
Když ale říkám povídání, myslím tím skutečně povídání. Žádný text, žádná videa a ani žádné fotky. Pouze hlas.
V Česku je síť pouze krátce, ale přesto ji řada lidí zaznamenala a všiml jsem si, že už v ní někteří hledají způsob využití pro svůj byznys.
Většinou se o sociálních sítích říká, že na nich nejsnáze uspěli ti, kteří na ně naskočili nejdřív. Společně s Bárou Balášovou, která je jednou z průkopnic Clubhousu v Česku, si budeme povídat, zda se vyplatí naskočit už nyní a co vůbec od této novinky čekat.
Inzerce | Chci tu být také
Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o marketingu.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 2 měsíce