Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Pokud chcete z e-mail marketingu vytěžit maximum, dříve či později se začnete zajímat o jeho automatizaci. Díky tomu budete svým kontaktům zasílat e-maily ve správný čas a s relevantním obsahem. Podívejte se, jak to dělají velké značky.
Automatizace procesů je pro firmy stále důležitější oblastí, do které se snaží pronikat. Už jen proto, že činnosti, které musí zvládnout, neustále přibývají. E-mail marketing se tak ve firmách často dostává až na chvost priorit, což se projevuje na jeho kvalitě a efektivitě.
Díky správnému nastavení automatizace e-mail marketingu ale můžete šetřit nejen čas a energii, ale dosáhnout i mnohem lepších výsledků. Jan Krčmář ze SmartEmailingu nám ukázal, jak svůj e-mail marketing automatizují značky jako Vivantis, Heureka, Eset nebo Czech News Center.
Související: E-mail marketing e-shopu
Inzerce | Chci tu být také
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.