Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Jak zvládnout přerod z malé firmy do velké a jak se sladit mezi dvěma spoluzakladateli? O tom je rozhovor s Martinem Matesem z Econea.cz.
Dominik Nábělek buduje Stylovej.cz a DON LEMME. Loni dosáhl tržeb 44 milionů korun bez daně. Jak se budují módní značky a co rozhoduje o úspěchu?
Vyrábí moderní látkové plenky a dámské hygienické potřeby pro děti i maminky. S e-shopem Breberky.cz dosahuje obratu 10 milionů korun ročně.
Jak přistoupit ke tvorbě marketingové strategie e-shopu a co funguje LittleShoes.cz nejvíce? Poslechněte si spolumajitele firmy Martina Borla.
Kdybyste se podívali na prvních 25 rozhovorů, našli byste mezi nimi i rozhovor s Jakubem Plasem. Ten tehdy vedl službu pro rychlý rozvoz jídel Ordr, za kterou stálo STRV. Velkou část kariéry strávil právě v této společnosti, bydlel v San…
Prodávali pouze počítačové hry. Dnes u nich ale koupíte pečivo, alkohol i koloběžku. Jejich sklad navíc ovládají roboti. Podívejte se do zákulisí YourGames.
VIDEO: Martin Rozhoň a Martin Bernátek. Oba založili firmy, oba je prodali, ale oba úplně jinak. V čem postupovali jinak a v čem se naopak shodují?
Prodal většinu své firmy. Ze všeho nejvíc mu v tom pomohla silná značka. Rozebrali jsme, jak ji budoval, jak vypadá její brand manuál a co můžete udělat i vy.
Velký rozhovor o řízení firmy, financí i týmu. Grizly.cz prodává oříšky a má roční obrat kolem 650 milionů korun. Co se jeho zakladatel Dominik Píchal naučil o byznysu?
Je mu 25 let a už vybudoval vlastní značku Fabini. Podívejte se do zákulisí a zjistěte, jak Jan Fabini svou firmu řídí.
Dozvíte se, jak rozjet vlastní výrobu, nabírat lidi do firmy a jak prodávat unikátní produkty. Daniel Sosýn čelil i otázce, proč jeho firma neroste tak rychle jako GymBeam.