Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Více než 17 let buduje Petr Svoboda společnost Shopsys, která vyvíjí B2B a B2C e-shopy. Velká hospodářská krize ho před 12 lety dostala do kolen a jak dnes sám přiznává, velmi ji podcenil. V současné situaci nenechává nic náhodě a svou firmu připravuje na nejhorší.
Petr dal dohromady seznam opatření, které už Shopsys uskutečnil. Je mezi nimi i propouštění zaměstnanců, snižování mezd a změna přístupu k některým klientům. V rozhovoru jsme se dostali i k tomu, jak řídít cashflow firmy, jak se podle něj bude vyvíjet celý trh a co nás vlastně čeká.
Rozhovor najdete i jako podcast.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 5 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 5 roky