Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Společnost VIV NETworks již pošesté pořádá populární Affiliate konferenci. Na ní nejenže vzdělává komunitu, ale zároveň se snaží spojit i partnery s inzerenty a přivést zajímavé spíkry, co se mohou podělit o své znalosti a zkušenosti. Jedním z organizátorů je i vedoucí affiliate týmu společnosti Martin Bětík.
Pane Bětíku, proč vůbec vaše firma pořádá Affiliate konferenci?
Důvody jsou hned tři: chceme edukovat #czaffil trh, a tím přispět k jeho dalšímu rozvoji. Na konferenci zveme také potencionální inzerenty, kteří zatím se spuštěním affiliate váhají a zde se mají šanci přesvědčit o tom, že tento typ marketingu funguje. Partneři, kteří je mohou propagovat, jsou reální podnikatelé, se kterými si mohou domluvit efektivní spolupráci.
V neposlední řadě jde o osobní setkání lidí, kteří spolu již spolupracují (a osobně se třeba ještě neznají) anebo právě díky konferenci spolupracovat začnou.
Pro koho je vůbec účast na takové akci ideální?
Pro všechny, které živí nebo baví prodej na internetu. Pro majitele e-shopů, kteří hledají vedle obvyklých kanálů také nové zdroje a možnosti, jak zvýšit obrat a počty objednávek nebo jak dostat svůj e-shop či službu do širšího povědomí.
Inzerce | Chci tu být také
Dále pro každého, kdo vlastní či provozuje webový portál, blog či FB stránku a chce zjistit, jaké další možnosti kromě inkasování halířových položek za kliky vlastně má. V neposlední řadě pro marketingové agentury a profesionály, kteří by určitě měli mít povědomí o možnostech a výhodách, které affiliate marketing nabízí a jak a v čem může jejich klientům pomoci.
Letos se koná již pošesté, co bylo tehdy impulzem k uspořádání toho prvního?
Dle vyjádření kolegů při otevření veřejné sítě Commission Junction, potřebovala společnost VIV NETworks jako její operátor získat početnou publisherskou základnu. Takže jedním z impulzů bylo přivedení partnerů, zvýšení povědomí a rozšíření naší veřejné sítě. V roce 2010 tu mnoho veřejných síti nebylo – v Čechách fungovalo pouze několik privátních programů, jako je např. Invia či Vivantis, a to se VIV NETworks snažil změnit.
Povedlo se?
Povedlo a postupně jsme se stali leaderem trhu. Což můžeme doložit i výsledky: inzerenti například za červen vyplatili na provizích více jak 2 800 000 Kč. V naší veřejné síti bylo realizováno za červen přes 50 000 objednávek. Neméně důležitou motivací byla a je již zmíněná edukace trhu.
Jak hodně tedy výsledky vaší společnosti ovlivňuje Affiliate konference?
Konference naše výsledky ovlivňuje pozitivně, navíc demonstruje naši profesionalitu, serióznost a nadšení pro affiliate marketing.
Akce není bezplatná. Předpokládám, že jde tedy také o zisk…
Nikoli. Akci nepořádáme za účelem zisku, jedná se čistě o non-profit projekt. Snažíme se, aby konference probíhala v odpovídajícím prostředí, s odpovídajícím technickým zajištěním a součástí vstupného je samozřejmě také celodenní catering. Považujeme za důležité poskytnout účastníkům maximální komfort a prostor a čas na networking, místo na výběr jídla, jak tomu bylo např. letos na WebExpu. Tohle všechno samozřejmě něco stojí.
Dle zpětné vazby účastníků předchozích akcí to ale vypadá, že konferenci děláme dobře.
Podle čeho jste cenu vstupenky stanovili?
Cenu se snažíme držet na co nejnižší úrovni, tak abychom pouze pokryli náklady. Navíc letos jsme zvolili i velkou slevu pro tzv. early-birds, tedy účastníky, kteří se zaregistrovali už během léta.
K čemu by podle vás měla konference hlavně sloužit?
Z pohledu účastníků bych si přál, aby se něco nového dozvěděli, dobře se bavili a navázali nové obchodní kontakty. Také ukazujeme, že #czaffil stabilně funguje a nejde pouze o skupinu lidí snažících se rychle vydělat na nebankovních půjčkách a prostředcích na hubnutí. Že jde o regulérní business, jenž dokáže šikovným obchodníkům velmi pomoci.
Podílel jste se na její organizaci již od začátku?
Na prvních dvou konferencích jsem byl jako účastník. Od roku 2013 pracuji ve VIV NETworks a na dalších ročnících jsem se tedy podílel i organizačně. Mimo jiné jsme pak do programu konference zařadili workshopy a after party.
Jak se za dobu své historie konference změnila?
Obsahem se rozšířila na všechny druhy výkonnostního marketingu. Což jsou i disciplíny, které používají denně naši partneři. Na straně inzerentů jsme přidali například také analytiku a praktické workshopy, které jim pomáhají jejich affiliate programy lépe nastartovat a efektivně rozvíjet.
Pomalu se konference dostává také do povědomí ve větších firmách typu Seznam, Mafra a další, jejíž zástupci se účastnili posledních ročníků a affiliate spolupráci s našimi inzerenty začínají aktivně využívat. V neposlední řadě jsme konferenci přesunuli do centra Prahy, do větších prostor, máme také větší organizační tým a roste i počet přednášení a účastníků.
A jak se za tu dobu změnila česká affiliate komunita? Nebyl tehdy affiliate marketing v Čechách trochu neznámý?
Affiliate poměrně neznámý byl a s tímto částečně bojujeme dodnes. Ale úspěšně. Dříve se affiliate marketingem zabývali především partneři, kteří affiliate dělali v zahraničních programech. Případně šlo o marketéry sledující zahraniční trendy či o „osvícence“, kteří se o affiliate marketing aktivně zajímali a hledali příležitosti i v Čechách.
V posledních době přibývá firmem, jež zařazují affiliate do svého marketingového mixu, i partnerů, kteří o affiliate vědí a monetizují jeho pomocí svůj reklamní prostor. Do budoucna chceme dále rozšiřovat naši inzerentskou základnu a hledat další kvalitní partnery k jejich propagaci.
Z čeho všeho se konference skládá? Jaký má program?
Konference má několik pilířů. Za hlavní bych označil dění ve velkém sále kina, kde budou probíhat všechny přednášky. Budeme mít dvě z řad inzerentů a dvě od partnerů, dále pak přednášku o novinkách v síti CJ, analytice, Facebooku, WordPressu a o tom, jak přesvědčit nerozhodnuté zákazníky k nákupu.
V malém sále připravujeme blok čtyř workshopů – opět dva pro inzerenty a dva pro partnery.
Podstatnou součástí je networking a také připravujeme setkání inzerentů s partnery. Partner nebude muset lovit a hledat mezi účastníky, ale stačí, když v uvedeném čase přijde ke stánku inzerenta.
Kdo na ní letos vystoupí?
Marek Prokop, Jan Tichý, Eliška Vyhnánková, David Eiselt, Jan Kalianko, Josef Kroupa, Matěj Chmelo, Tomáš Poner a Vladislav Musílek, za pořadatele pak Vladan Hejnic a Charles Delamain.
Jak tyto osobnosti oslovujete a jak je přesvědčujete k tomu, aby na vaší konferenci vystoupili?
Máme vždy dopředu vytipované osobnosti, jejichž přednášku bychom chtěli na konferenci mít. Průběžně je tedy kontaktujeme a dolaďujeme témata tak, aby byla zajímavá pro obě strany (jak pro inzerenty, tak pro partnery).
Po posledním ročníku jsme také začali intenzivněji komunikovat s pravidelnými návštěvníky, kteří nám mohou zasílat své tipy na to, koho by na konferenci rádi viděli a slyšeli, případně jak by celý program upravili. Zpětná vazba je pro nás důležitá a snažíme se ji využívat k dalšímu zlepšování konference, tak aby to byl pro účastníky vždy zážitek a rádi se vraceli.
Mohli se návštěvníci akce nějak podílet na sestavování programu?
Ano, s aktuální 6. konferencí nám pomáhal Jan Kvasnička, dále pak Jiří Nový, Petr Baloun a František Szabó. Jim patří dík, za názor a také za návrh některých řečníků.
Jak tyto lidi oslovujete a akci jim nabízíte?
Partneři zapojení v síti CJ dostávají pravidelný newsletter, ve kterém o konferenci informujeme, stejně tak zveme účastníky předchozích ročníků, naše klienty a další. V neposlední řadě promujeme akci na našem blogu, Twitteru, Facebooku a dalších portálech.
Co všechno organizace podobné akce obnáší?
Nejdůležitější je navrhnout program tak, aby byl zajímavý pro naše hosty a aby informace byly odpovídající jejich odborným kvalitám. Na konferenci si musí na své přijít jak začátečníci, tak lidé, kteří toho mají v on-line marketingu již hodně za sebou. Dle toho oslovujeme řečníky a dolaďujeme s nimi témata přednášek.
Pak se samozřejmě jedná o klasické logistické zajištění akce: prostor, občerstvení, tiskové materiály, marketing, účetnictví a další. Každý z nás má na starost konkrétní činnosti jak před, během, tak i po skončení konference. Pomalu to již začíná být rutina a čím dále více si přípravu i konferenci samotnou užíváme.
Kolik lidí se na tom všem podílí a co kdo zařizuje?
Na organizaci se podílí sedm lidí.
Jak dlouho to vše trvá?
Program a řečníky připravujeme průběžně od minulého ročníku, v červenci jsme spustili první vlnu propagace a prodej vstupenek. Finální příprava pak probíhá intenzivně poslední dva měsíce.
Co vám osobně účast na organizaci přinesla?
Zajímavou know-how při schůzkách s internetovými osobnostmi během přípravy jejich přednášek. Také cenné kontakty, které využívám při své práci.
Už plánujete další ročník?
Ano, již plánujeme další ročník, začali jsme jej připravovat již před měsícem. A mohu prozradit, že připravujeme velmi zajímavé zlepšení, které představíme na závěr 6. affiliate konference.
POZOR!
Chcete se Affiliate konference zúčastnit? Využijte při registraci kód MP30 pro naše čtenáře a získejte tak 30% slevu!
Tento článek/rozhovor vyšel před 10 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 3 měsíce
Před 5 roky
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |