Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
V poslední době zažívá affiliate v ČR poměrně značný růst a lidi se s ním snaží blíže seznámit. Bohužel míst, kde lidé dostanou relevantní informace, příliš není. Za zmínku stojí blogy Mária Roženského, Františka Szabó nebo Jana Kvasničky. Kde ale dostat kompletní a ucelené informace? Právě pro tento případ vzniklo AffiliateŠkolení.cz.
Affiliate Školení založili dva již výše uvedení pánové, František Szabó a Jan Kvasnička, a my jsme měli možnost Honzu trochu vyzpovídat.
Proč jste se pustili zrovna do školení ohledně affiliate?
„Musím říci, že affiliate je velice zajímavý obor a dokáže být velmi prospěšný. Příklady z praxe mluví za vše, kdy některé projekty stály především na affiliate. Zmínit mohu například emailacademy.cz a milionoveimperium.cz. Ať máte k těmto kurzům jakékoliv výhrady, je nutno říci, že affiliate zde byl zvládnutý na jedničku a komunikace s partnery zde byla opravdu značná. Bohužel o affiliate nejsou nikde veškeré informace pohromadě a většina lidí z tohoto oboru si své know-how hlídá. To je jeden z dalších důvodů, proč jsme se s Františkem rozhodli založit Affiliate školení.“
V jakém stádiu je podle tebe affiliate v ČR?
„Za poslední měsíce je zde určitě růst a affiliate se dostává do povědomí. Lidé se o něj začínají více zajímat a už jej přestávají chápat jako ten systém, který jim bere peníze, ale jako systém, který jim je vydělá a ještě jim udělá propagaci jejich jména.“
Inzerce | Chci tu být také
Pro koho je školení určeno?
„Školení je určeno především pro obchodníky, tedy pro ty, kteří provozují eshop nebo službu. Účastnit se mohou jak úplní začátečníci, tak i lidé, kteří již mají nějaké znalosti. Během školení se probírají úplné základy affiliate, ale také jsou zde přesné ukázky toho, jak affiliate program provozovat, jak se o něj starat, jak pracovat s partnery a další důležité informace.“
Jak samotné školení probíhá?
„Školení vždy začíná v 9 hodin ráno a končí v 5 hodin odpoledne. Po samotném školení se nebráníme dalšímu posezení a rozboru jednotlivých projektů nebo webů účastníků i z jiných pohledů, než je affiliate, jelikož společně s Františkem zasahujeme do širšího spektra informací (použitelnost, SEO, propagace, marketing, sociální sítě atd.).
Školení je rozděleno na pět částí:
Během jednotlivých částí jsou pauzy na svačiny a oběd, které jsou v ceně školení. Snažíme se také o poznání jednotlivých účastníků mezi sebou, proto je na začátku každého školení vzájemné představení účastníků. To pomáhá k uvolněnější atmosféře a účastníci se pak nebojí tolik komunikovat. Na obědě se to většinou rozsekne a lidé už se baví na různá témata. Dokonce se již stalo, že se během oběda domluvila spolupráce mezi dvěma účastníky, takže je to hodně i o lidech a networkingu.
Během celého školení probíhá soutěž o výhru v hodnotě 1500 Kč, ale její podmínky se účastníci dozvědí až na samotném školení, aby byl průběh férový. “
Zmínil ses, že je svačina a oběd v ceně. Co je ještě v ceně školení?
„V ceně školení jsou dále tištěné a elektronické materiály, kde je souhrn nejdůležitějších věcí a odkazů, aby si účastníci ze samotného školení odnesli více než jen vědomosti v hlavě a v poznámkách. Bohužel samotné prezentace k dispozici nejsou, ty si hlídáme. Součástí ceny jsou také bezplatné konzultace v oblasti affiliate po dobu deseti dní od uskutečnění školení. Snažíme se tak odpovídat na otázky a konzultovat, dokud jsou vědomosti účastníků čerstvé.“
Kdy je příští školení?
„Příští školení bude uskutečněno 4. 10. 2012 v Olomouci a ještě jsou stále volná místa. Zájemci klidně pište. Pro ty, kteří by chtěli ušetřit, máme možnost partnerského programu, kde je provize 15 procent, což je jistě zajímavé.“
Kolik lidí může přijít na jedno školení?
„Jsme s Františkem zastánci komornějšího školení, tedy maximálně 8-10. Atmosféra je pak úplně jiná, než když sedí v jedné místnosti mnohem více lidí. Navíc účastníci jsou pak otevřenější a probírají svou problematiku více do hloubky.“
Kde všude budou školení pořádána?
„Momentálně pořádáme druhé školení v Olomouci, ale chystáme se také do Brna, Prahy a Ostravy. Ve všech městech již máme zajištěny prostory, proto pokud by měl někdo zájem o toto školení v jiném městě, než je Olomouc, tak klidně napište a domluvíme se na termínu.“
Čím je školení zakončeno?
„Každý účastník dostane po absolvování školení certifikát.“
Myslíš si, že je affiliate opravdu tak výhodné?
„Určitě, stačí se jen podívat na jeho možnosti a využití. Spousta lidí jej stále vnímá tak, že by museli dát finance někomu dalšímu. Ono je to ale naopak, jelikož dají provizi partnerovi za to, že oni sami vydělají. Sice méně než v případě bez partnera, ale i tak vydělají. Navíc jim partner udělá propagaci, kde bude vidět ta firma, eshop nebo služba, nikoli partner. Jedná se o win-win strategii a o to přece jde.“
Honzovi děkujeme za rozhovor a vás se ptáme: Zúčastníte se affiliate školení?
Tento článek/rozhovor vyšel před 12 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 3 měsíce
Před 5 roky
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |