Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Počet fanoušků už v poslední době není tou nejdůležitější metrikou, ale stránka zející prázdnotou přílišnou důvěru nevyvolá. Zapínáme facebook reklamu na získání fanoušků, vymýšlíme různé mechanismy a finty, snažíme se vytvářet co nejlepší obsah a doufáme, že uživatele zaujmeme natolik, že se stane naším fanouškem.
Ale co kdyby tady byl ještě jeden způsob a ZDARMA. Můžete pozvat lidi, aby se stali fanouškem vašich facebook stránek pouze na základě toho, že se jim líbí některý z vašich příspěvků.
U příspěvku na vaší facebook stránce klikněte pod příspěvkem na číslo, které ukazuje počet lidí, kterým se příspěvek líbí.
Po kliknutí se vám zobrazí vyskakovací okno, kde vidíte všechny uživatele, kteří vašemu příspěvku dali like.
Inzerce | Chci tu být také
Pokud uživatel není vašim fanouškem, máte u něj tlačítko Pozvat, díky kterému mu přijde notifikace (upozornění), aby se stal fanouškem vaší stránky.
U některých lidí se nezobrazuje žádné tlačítko. Je to tím, že tito lidé mají svůj profil nastavený tak, aby jim žádosti o přátelství mohli poslat jen přátelé přátel. Díky tomuto nastavení jim nelze poslat žádost.
V některých případech se stává, že lidé, kteří už jsou vašimi fanoušky, mohou mít pořád status Pozvat. Je to způsobeno tím, že mají na svém profilu nastaveno skrytí stránek, které se jim líbí.
První otázka, na kterou se lidé ptají, je jestli jim přijde pozvánka z osobního profilu, nebo jménem stránky, kterou spravujete. Pozvánka se pod vašim jménem zobrazí jen vašim přátelům. Ostatním se zobrazí pozvánka od facebook stránky, kterou spravujete.
První, nad čím je potřeba se zamyslet, je u jakého příspěvku využijete tuto možnost. Je-li příspěvek úspěšný a spojený s vaší značkou, produktem či službou, určitě to udělejte. Je zde velká pravděpodobnost, že lidé, kteří dali příspěvku To se mi líbí, se o vás budou zajímat.
Na druhou stranu, pokud je to příspěvek, který je totálně mimo váš obor a není s vámi nijak spojen, tuto možnost nevyužívejte. Možná získáte pár nových fanoušků, ale tito nerelevantní fanoušci vám kromě vyššího čísla pravděpodobně nic nepřinesou.
A hlavně: všeho s mírou. Denně je možné pozvat jen určitý počet fanoušků. Facebook pak tuto funkci na jeden den zablokuje.
Představte si, že máte u příspěvků stovky To se mi líbí. Klikání z jednoho uživatele na druhého bude velmi zdlouhavé a nudné. Existuje však velmi jednoduchá možnost, jak pomocí pár kliknutí pozvete všechny uživatele najednou.
function clickAllButtons() { var buttons = document.querySelectorAll( 'a._42ft._4jy0._4jy3._517h._51sy' ); for( var i=1; i<buttons.length; i++ ) { buttons[i].click(); } } clickAllButtons();
Pokud dalo více uživatelů To se mi líbí, je potřeba srolovat až na konec okna a postupně načíst všechny skryté uživatele. Koukněte na další tipy pro váš marketing.
Tento článek/rozhovor vyšel před 9 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Honza pracuje jako specialista na Facebook marketing na volné noze. Klientům pomáhá na Facebooku s tvorbou strategie, správou reklamních kampaní a školí jednotlivce i firmy, jak naplno využít Facebook pro své podnikání.