Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Nenechte se zmást. PR už dávno není jen o tištěných novinách a největších internetových médiích. PR můžete dělat i vy. A dokonce si můžete vytvořit i vlastní médium. Jak to dokázat? O tom je tento rozhovor.
Jiří Vicherek pracoval v internetových médiích. Potom založil vlastní PR agenturu FENEK. Dnes se zaměřuje primárně na technologické společnosti, a to i v rámci e-commerce. S PR pomáhá např. dodavateli e-shopových řešení Shopsys.
Jirkův přístup ale není tradiční. Se svými klienty se snaží najít nejen cestu do Forbesu, ale i k vytvoření vlastního média, které budou mít plně pod kontrolou. V rozhovoru vám vysvětlí, co je to vlastně PR 21. století, jak jej dělat efektivně a jak se dostat na stránky předních médií.
Inzerce | Chci tu být také
Tento článek/rozhovor vyšel před 8 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 3 roky