Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Pokud něco neudělalo affiliate marketingu dobrou pověst, byly to cashbacky a kupónové weby. O nich se často vede debata, jelikož mnozí nevěří jejich přidané hodnotě a smyslu pro e-commerce. Jak to vidí Ondřej Hájek z eHub.cz?
Cashbacky jsou weby, které vrací zákazníkům peníze z hodnoty jejich objednávky. Kupónové weby zase zákazníkům nabízí slevové kupóny, které sníží cenu produktů na e-shopu. Oba typy webů většinou fungují na affiliate marketingu a se zákazníkem se dělí o část své provize.
V rozhovoru si povídáme o tom, jaký má takový model smysl, zda je výhodný pro e-shopy a kdy se s cashbacky a kupónovými weby vyplatí spolupracovat. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Tento článek/rozhovor vyšel před 5 lety. Informace v něm tedy již nemusí být aktuální, a proto vám doporučujeme, abyste je ověřili a dohledali si novější informace.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Tento web Jirka založil ve svých 18 letech (dříve jako MladýPodnikatel.cz). Posledních skoro 10 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 400. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci spolupráce 1:1. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Před 5 roky