Inzerce | Chci tu být také
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Nejoblíbenější témata:
Další témata:
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Inzerce | Chci tu být také
Mít e-shop nebo podnikat v e-commerce je dnes pro spoustu lidí cesta k úspěšnému byznysu. Růst se ale vyplatí řídit, jedině tak může být udržitelný. Jak tedy stavět firmu na pevných základech dřív, než punk přeroste přes hlavu? Bavit se s odborníky, kteří už takovými procesy prošli a pomáhali řadě firem.
Spousta e-shopů během covidu zaznamenala raketový růst a nakupování online se těší velké oblibě i nadále. Jako největší výhody zákazníci uvádějí úsporu času a možnost objednání kdykoli.„České e-shopy v roce 2021 rostly v obratu o čtvrtinu na necelých 45 miliard korun. To je rychleji než celý trh, který se zvětšil o zhruba jedenáct procent na 218 miliard korun,“ říká Samuel Huba, CEO společnosti Shoptet.
Češi si mohli v loňském roce vybírat z nabídky 50 985 e-shopů. E-shopy tak řeší například, čím se odlišit od konkurence a jak přesvědčit zákazníky, aby se vraceli. Právě otázka jak uspět v konkurenčním prostředí je vedle problematiky řízení e-shopu během růstu velmi častá. Kde takové know how získat?
80 % oslovených e-shopů podle zjištění Shoptetu využívá specialistů, kteří mohou poradit a doporučit řešení v různých oblastech online podnikání, od vzhledu e-shopu přes výkonnější reklamy až po expanzi na další trhy.
Inzerce | Chci tu být také
V e-commerce velmi dobře funguje networking. Specialisté na sebe mají často navázané další odborníky, se kterými spolupracují. Užitečné kontakty z oboru se dají nasbírat za 1 den, ale i za dvě hodiny. Akcí, kde si sdílejí zkušenosti a reference šikovní podnikatelé, se koná během roku spousta, leckdy je i bezplatný vstup. Jednou z takových událostí je Reshoper, největší e-shopový veletrh u nás, kam může kdokoli dorazit zdarma.
Je skvělým místem, kde oslovit odborníky nebo vyslechnout přednášky se spoustou příkladů z praxe. Velký prostor je také na networking, na místě se dá získat až 4000 kontaktů. Příležitost, kterou by bylo škoda zmeškat se nabízí už ve středu 13. dubna 2022, kdy se koná další ročník Reshoper.
„V určité fázi je potřeba se zastavit a zamyslet se, zda je firma připravena na další růst, zda to vůbec zvládne. Je nezbytné položit si otázky: Co se s naší firmou stane, pokud budeme mít o 20 % objednávek navíc? O 50 %? O 100 %? Pěkným příkladem z praxe je růst e-shopu Cistedrevo.cz, kde jsme spolupráci zahájili před 3 roky. Začali jsme zpřehledněním práce a lepším plánováním. Proběhlo uživatelské testování webu a zapracování připomínek vývojářem. Výsledkem bylo zvýšení konverzního poměru a vyšší návštěvnost, jelikož jsme řešili i SEO. Následovaly revize marketingové strategie a přípravy na redesign webu. Oproti začátku spolupráce má firma několikanásobný nárůst obratu, pořád rostou a stojí na pevných základech,“ říká Jan Kvasnička, odborník na UX a zvyšování konverzního poměru. Je jedním ze 13 specialistů, který bude k dispozici v Poradenské zóně Reshoperu.
Využít poradce na Reshoperu je skvělá příležitost, firmu mnohdy kupředu posune i několik správně položených otázek, a zeptat se lze třeba i na výkonnostní reklamu.
„Nastavit a spustit PPC reklamu ve vyhledávání na Googlu nebo na Seznamu zvládne s určitou dávkou píle a učení každý, ovládání reklamního systému není tak těžké. Co je složitější, a je potřeba mít k tomu know-how a zkušenosti specialisty, je strategie, analýza dat a na jejich základě pokročilá optimalizace, objevování nových příležitostí a samozřejmě nastavení automatizace,“přibližuje PPC specialistka Petra Větrovská.
Dobře pojatá spolupráce přitom může pokrýt nejen náklady na specialistu, ale přinést i růst a další zisk. „U e-shopu specializovaného na kvalitní české péřové spacáky a bundy Patizon.com se podařilo výrazně zvýšit efektivitu a dosáhnout růstu tržeb z PPC reklamy bez vyšších investic. Není tolik důležité, kolik vás PPC specialista stojí, ale kolik peněz vám dokáže přinést. A to se dá celkem snadno změřit,“ doplňuje Petra, která bude v Poradenské zóně Reshoperu připravena zodpovědět dotazy kolem zvýšení výkonu PPC kampaní nebo kolem jejich auditu.
Jak důležitý je networking, potvrzuje i Martina z e-shopu Apexforclimbing.cz: „Realita je nejlepší učitel, ale co je určitě fajn, tak mít marketingový plán. To byla jedna z věcí, kterou jsme zjišťovali, když jsme se začali bavit se specialisty a bez nich by nám to nedošlo tak rychle. Aby e-shopu rostly návštěvnost i prodeje, hodí se získat kontakty na šikovné specialisty. Ti navíc často doporučí další lidi, s nimiž mají dobré zkušenosti z jiných projektů.“
Akci si nenechá ujít nikdo, koho zajímá, jak s e-shopem expandovat, jak prorazit ve světě konkurence, jak zvýšit zisky nebo jak vytvářet úspěšné marketingové kampaně. Řeč přijde také na marketplaces nebo marketingové nástroje. O své know-how se podělí přední české i zahraniční firmy, které podnikají v nejrůznějších oblastech e-commerce.
Tento článek je komerčním sdělením našeho inzerenta. Redakce proto za jeho obsah a informace a nabídky v něm uvedené nijak neodpovídá.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Inzerce | Chci tu být také
Před 6 roky
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”. |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”. |
PHPSESSID | relační | Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách. |
viewed_cookie_policy | 11 měsíců | Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
language | relační | Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele. |
sb | 2 roky | Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek. |
sp_landing | 1 den | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
sp_t | 1 rok | Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem. |
wordpress_logged_in_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_sec_* | 14,5 dne | Cookie slouží k autorizaci přihlášení |
wordpress_test_cookie | ||
wpj_is_logged_in | 14,5 dne | Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_ga | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_gat | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností. |
_gid | 1 den | Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minut | Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát. |
_hjFirstSeen | 30 minut | Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka. |
_hjid | 365 dní | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 minuty (prodlužováno o 30 sekund) | Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu. |
_hjRecordingEnable | relační | Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran. |
_hjRecordingLastActivity | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
_hjRecordingLastActivity | Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace. | |
_hjTLDTest | relační | Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky. |
CONSENT | 2 roky | Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù. |
hjViewportId | relační | Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely. |
Vuid | 2 roky | Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny. |
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
_fbp | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv. |
fr | 3 měsíce | Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti |
NID | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 6 měsíců | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače. |
YSC | relační | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce. |
yt-remote-connected-devices | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt-remote-device-id | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače. |
yt.innertube::nextId | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |
yt.innertube::requests | Neomezené | Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl. |